פיזור הכנסת או קואליציה: ראש הממשלה יוצא לקרב האחרון

איתי גדסי No Comments on פיזור הכנסת או קואליציה: ראש הממשלה יוצא לקרב האחרון

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שעליו עומדת ההכרעה, אם תקום ממשלה או שנלך לבחירות, בחר להחרים את הפגישה אליה הוזמנו כל הסיעות הממליצות | ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא לקרב האחרון להקים את ממשלתו החמישית: "הנחתי בפני השותפים הצעה לפתרון. הוא מבוסס על העקרונות שהצבא קבע ועל הנתונים שהצבא קבע – אין שום סיבה לדחות את זה"

צילום: פלאש 90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת ההחלטה הדרמטית בין פיזור הכנסת להקמת קואליציה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא במסע שכנוע אחרון להגיע לפשרה המתאימה לכל הסיעות הממליצות ובעיקר מפעיל לחץ על יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שכרגע נותר איתן בדעתו וטוען כי החוק יעלה ללא שום שינוי. ש"ס וראש הממשלה טוענים שהיו כבר הסכמות וכי הדבר מוסכם גם על הצבא.

ראש הממשלה יפגש הערב עם כל ראשי הסיעות הממליצות בניסיון אחרון להקים קואליצית ימין. ליברמן הודיע כי הוא לא יגיע לפגישה. נראה כי העוינות בין ליברמן לנתניהו הגיע לרמת תיעוב, וכי שר הביטחון לשעבר מנסה כל תירוץ בכדי לא לתת לנתניהו להקים ממשלת ימין כפי שראש הממשלה מעוניין.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לפני זמן קצר: הצעתי פתרון במאמץ אחרון למנוע בחירות. "אני עושה עכשיו מאמץ אחרון להקים ממשלת ימין ולמנוע בחירות מיותרות. אני הנחתי בפני השותפים הצעה לפתרון. הוא מבוסס על העקרונות שהצבא קבע ועל הנתונים שהצבא קבע – אין שום סיבה לדחות את זה. אני הולך להזמין הערב את כל ראשי המפלגות, אני רוצה לדבר איתם ולנסות יחד למנוע בחירות מיותרות״.

צפו:

צילום: פלאש 90


0 תגובות